سلام                                                        

بارها شده که دست به کیبورد بشم . بخوام شروع کنم نوشتن از این روزها از این حال و هوا ولی هر بار بنابر تنبلی هایی نشد.laugh

 

بالاخره دیشب این تصمیمو گرفتم که شروع کنم نوشتنو.enlightenedenlightenedenlightened

یه بزرگی میگف هر کاری که میخوای انجام بدی اولش به این فکر کن که چرا و چگونه؟!

راستش مدتها بود دوست داشتم از زندگی و چیزهایی که یاد میگیرم، از ترجبیات کوچیک و بزرگی که دارم،از نگاه هایی که به زندگی دارم و از اتفاق های روزمره و گاه مهم زندگیم بنویسم.اما خب واقعا نوشتن هم حوصله میخواد.

قبلنا هر کتابیو که میخوندم اونو تو یه دفترچه خلاصه میکردم.کلی از این دفترچه ها دارم.angel

اما یه نکته که بهش پی بردم اینه که من سالی یه بار هم دیگه به این دفترچه ها سر نمیزنم.به خاطر همین گمونم یه کار بیهوده می اومد که بنویسی و بندازی دور.

وقت تلفیه نه؟broken heart

تا اینکه این ایده اومد به ذهنم که چرا اونو در قالب وبلاگ در نیارم؟؟!

 

با این کار هم خودم مدام به وبلاگم سر میزنم و هم اینکه با بقیه به اشترک میزارم.بقیه ای که به من معنی میدن.بقیه ای که اگه نباشن من معنی ندارم.میدونین منظورمو نه؟!wink

و اما یه انگیزه ی دیگه که منو به این مسیر کشوند این بود که من یه معلمم. و یه معلم باید بتونه خوب بنویسه تا بتونه خوب حرف بزنه تا بتونه خوب تربیت کنه تا بتونه خوب بسازه و خیلی دیگه از این تاها..

 

نمی خواستم مثل معلم هایی باشم که حرف زدنشون فقط کلمات توخالی و پوچ کتاب درسی باشه بنابراین اینم منو به این سمت کشوند که علاوه بر یاداشت ترجبها،تلخی ها،شیرینی ها، و مطالب زیبایی که دیدم و شنیدمو خوندم، نویسندگی و فن نوشتنم هم تقویت شه.کلیشه ای انگار نه؟crying

 

بلاخره با به جواب رسیدن چرایی و چگونگی این کار دست به کار شدم.

 

توسط یکی از دوستان گل دندون پزشکی با بلاگ آِی آر اشنا شدمو با شوق و ذوق دارم واستون این مطلبو مینویسم.

 

هممون یه سری اولین ها داشتیم.اولین لباس مدرسه،اولین کتاب،اولین کادو،اولین جشن تولد،اولین دوچرخه سواری،اولین دوست،اولین خطا،اولین خنده از ته دل، اولین عشقheart و خیلیی اولینای دیگه.

این وبلاگم جزو اولین های من شده.بعضی وقتا اولین ها خیلی شیرین میشن بعضی وقتام خیلی تلخ.بعضی وقتام واقعنی خنثان.کفشای اهنی پام کردم که این یکی از اون شیرن اولینا شهheart